LUCEAFARUL ROMANESC

revistă on-line de literatură şi cultură

SOARTA SCRISULUI – Elena Buică: „Puncte de vedere“

Lumea este asa cum este / Si ca dansa suntem noi. (M. Eminescu)

Dupa ce publici o carte, treaba nu este terminata daca aceasta nu ajunge in mana cititorilor si apoi sa-ti apleci urechea la parerile lor. E firesc sa asculti ecoul, daca scoti un sunet, mi-am zis, desi imi staruiau in minte cuvintele lui Jean Sibelius: “Nu da atentie criticii. Nu i s-a ridicat inca statuie nici unui critic”.

Publicand trei carti si ajungand in Romania, am primit ecouri, puncte de vedere tot atat de diferite intre ele, cum sunt si oamenii pe pamant, reflectand calitatea si inaltimea lor morala. Primul ecou a venit din partea unei prietene din tinerete. I-am telefonat cu bucuria regasirii in glas. Raspunsul a fost un zgomot puternic al trantirii receptorului. M-am gandit ca i-a cazut aparatul si s-a defectat. Am revenit peste cateva zile, dar a repetat gestul. Surprinsa de un asemenea gest, discut cu un var. “Aaaa, imi raspunde el aproape amuzat, ai sa intalnesti destule persoane care iti vor adresa cuvinte amare, mai ales pentru cele scrise in monografia Tiganestiului, “Gand purtat de dor”. >>>>

Iulie 14, 2008 - Posted by | antologie

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

